Då var bilden här....

Dock är den tyvärr skitdålig... !! grrrr...
Det är fan inte lätt att ta kort på sig själv där denna sitter..!!



Om Man bortser från den skitdåliga kvalitén på själva fotot så är jag verkligen skitnöjd med den och tackar verkligen Johan som gjorde den =)

Hittade två andra kort som jag glömt bort hahaha
Sådär lagom flummiga! =)

 
Här är då innan man har kommit ut på krogen och sitter och tjötar och dricker med Marie och peppar varandra liksom (Genom att vara meeegabarnsliga)

 

Och så här kan man se ut när man är på väg hem från krogen ^^, 
Undrar nästan om det är från samma kväll, bara att jag tröttnat på frissen och gjort om den under kvällen eller om den kanske har pajjat? haha jag vet inte.. ^^,

Jag vet iallafall att det nu är 1 april 2010 och vicco råkade ut för ett aprilskämt idag, som han gick på! 
*Du skulle bara våga påstå annat vicco!* 

Nu ska jag nana! 

Natti natti 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0