Fy fan vad jag är hemsk!

Nu har jag fan inte bloggat på en hel jävla vecka, men jag får helt enkelt skylla på att jag har jobbat frukost och sen slirat lite på fredag och söndag ^^,

Har varit en sjuk dag på jobbet idag måste jag påpeka, lunchen var inte mycket att hurra för enligt mig, kände mig fruktansvärt omotiverad och ofokuserad under denne. Så illa att t.o.m. alex sa typ "asså vio, du ser fräsch ut idag men vart är du?" Ja, man kan ju undra faktiskt, men sen under middagen blev det lite smått kaos ett tag med fel regnr på kvitton och maaassa gäster, Lina kontrollerar hela situationen väldigt bra och vi får ordning på det hela =) Enligt mig så kommer nog Lina bli en väldigt bra arbetsledare när hon fått jobba lite mer som det =)

Efter att ha slutat och verkligen dragit mig för att gå från jobbet för att gå och handla, ser jag J och J och tar en cigg med pojkarna, varpå Vicco ringer och frågar om jag vill följa med och hämta hans plånbok i ale hos hans systeryster, varpå vi kör helt fel och hamnar i lerum, efter typ 1tim var vi framme i varje fall, men det är ju jag och vicco i ett nötskal!



In till stan med lina blir det imorgon iallafall =) Ska bli roligt tycker jag =)

Nu ska jag läsa lite papper från sahlgrenska innan jag dyker ner till sängen, vilket även påminner mig om att jag mååååste ringa till min läkare imon och be om ett nytt recept, har ju inte tagit några tabletter på 2 dagar nu eftersom dom är slut, vilket påverkar med ganska negativt... hmm ah.. :/

Natti!


Kommentarer
Postat av: Lina

Aw vad söt du är!

2010-04-27 @ 02:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0