Hur fan skulle det då se ut?

Om alla vore lika bra??
Det undrar fan jag, och hur fan skulle det då gå för mig, som faktiskt är så himla mycket bättre än alla andra ^^,
jag är ledsen men ibland är sanningen hård, det ligger lite sanning i att fiskar är bättre än alla andra helt enkelt
mohhaha

Och att sitta och ljuga i annonser när man ska sälja sina kattungar, som man btw massproducerar, genom att helt enkelt släppa ut sin lilla honkatt, ja då tycker jag fan att man är riktigt jävla pantad helt enkelt. För så beter man sig inte som en ansvarsfull djurägare, simpelt och enkelt förklarat.

Jajjemen! jag är lite på krigsstigen kan man väl säga, man jag tycker helt enkelt inte om dig B, så är det bara, dels för att du ljuger som en borstbindare och sen att du på senare dagar har visat att du älskar att leva på andras pengar enbart ger det hela ett litet + i kanten, congrats! ;)

Sen är den enkla sanningen också den att jag vet att jag är bättre än dig =) Kalla det precis vad du vill, men jag ser det som ren fakta ;)


Btw, så hade jag en helt sjukt bra natt!! det måste göras om! Du vet vad jag pratar om ;)

See yaa!


Kommentarer
Postat av: athenas

Jag har jobb och ta reda på fakta. Gillar inte dig häller så låt mig va.

2010-04-10 @ 09:21:14
URL: http://athenas.se
Postat av: Anonym

hmm du sa till annica för några dagar sedan att du Inte hade något jobb ^o)

2010-04-11 @ 13:07:33
Postat av: Athenas

Ja, men när jag tänker mig så ska de vara 40 timmar i veckan, så någon timme i veckan räknas inte tycker jag. :)

2010-04-12 @ 10:47:06
URL: http://athenas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0