nämen??

fy vad dålig jag har varit på att uppdatera nu ^^, fy skäms på mig!

Nä men jag har faktiskt jobbat en hel del och helgen har varit ganska påfrestande kan man väl säga..hmmm..

fredagen skulle egentligen bara bestå av mig och vicco som skulle starta en kul grej, vilket jag fortfarande tror att vi ska?? eller?? Kommer bli intressant när det kommer upp ^^,
MEN! kvällen slutade istället med att jag hamnade på excet med Lina, alex och mathilda, varav två försvann sen och jag och den siste försvann på efterfest, long story short... behövs inte nämnas mer liksom ^^,

Jag sitter nu här hemma, ska strax fixa lite mat att ta med till jobbet, sen ska man ringa alex och väcka honom, drucka upp mitt kaffe med en cigg i andra handen och sen bege sig till jobbet för att påbörja frukost veckan =) Så denna veckan blir det fan inga sena kvällar.. mohahhaa yeah riiight..

See yaa..


Kommentarer
Postat av: Carå

Du får sluta gå ut utan mig det verkar ju bara sluta illa detta!! Haahahahaha!!;)

2010-04-19 @ 10:25:51
URL: http://blacko.blogg.se/
Postat av: Johanna L @ Frölunda McDrive

Uppdatera nu då! :P

2010-04-25 @ 23:43:37
Postat av: Läämbis

Hahah ah det får nog bli att jag går ut med dig hädanefter carro, my personal bodyguard! ^^,



Ja jag ska johanna, jag har jobbat en hel del, har inte riktigt orkat uppdatera då ^^,



Kommer nu =)

2010-04-28 @ 01:39:05
URL: http://laambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0