O så var det slutt!!!

Nu har jag tillbringat 3 nätter med Alex... på jobbet.. Det har gått relativt bra om man bortser från natten till onsdag, den var inte lika bra, mestadels för att jag fick stå inne i diskrummet och diska allt det som nattstädet inte hunnit diska än... man kan väl säga att han kom lite efter, men han är ny, och det krävs lite tid för att få in rutiner och så, man han kanske skulle behöva gå brevid någon nån gång till för att få lite mer hjälp om hur man ska göra saker och ting, ah jag vet inte.. Eller så behövs det bara lite mer tid =)
Man ska aldrig se problemen utan bara lösningarna =)

Just nu sitter jag iallafall här i min säng, väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det och sova lite, lyssnar på New Moon OST, och njuter till fullo, känner mig verkligen i stämning för att skriva i min lilla blogg nu när jag lyssnar på denna musik, jag blir liksom lite sentimental, på tal om det, jag känner att en liten kollegas bild börjar blekna av lite i mina ögon, och jag börja se ett nytt ljus av denna person och hur denne faktiskt är, väldigt lik mig själv.. både på gott och ont. ^^,

Jag trodde för en sekund i natt att jag skulle döda Alex efter att han tagit ett förkläde och virat det och sen smätte till mig på låret/halv rumpan. Jag som i detta tillfälle stod väldigt oskyldigt och skrev lite på frysta-listan höll på att dö för en sekund, när jag sen verkligen kände smärtan började hjärnan istället gå igång och jag funderade ut olika sätt för att tillbringa Alex smärta.
Jag håller fortfarande på att försöka klura ut det som kommer tillbringa honom mest smärta.

Ska förresten kanske gå på bio ikväll, vet inte till 100% om det faktiskt blir så ännu, men kanske...
med vem? hmm jadu det vet inte du helt enkelt ;)
Vilken film? kanske Shutter Island, detta återstår att se, om det nu ens blir någon bio.. ^^,

Näe nu ska jag fortsätta lyssa på min musik här, ni får roa er med en liten bild här så syns vi helt enkelt senare idag förmodligen =)

Och viktor! Du är så frukansvärt dålig på att uppdatera din blogg att det är galet och du borde skämmas! ^^,

See yaa !


En vicco pose ^^, (he's going to kill me! )


Båda lagom runda om fötterna ^^, (They're going to kill me! ^^, )



Börjar få nojja över mitt hår nu igen.. Suck åt mig eller hur?


Kommentarer
Postat av: Carå

Hahahahaha!!

Yeah, fasiken va snygga vi är!!;)

Jag röstar på brunnett!!=D

2010-04-08 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0