Om det hade funnits ett

Hade det funnits ett tredje världskrig hade nog min dag (idag) kunnat jämföras med det...... *djup suck*

Har inte alls haft en bra dag, inte för att det hänt något i sig egentligen, bara att jag har varit grovt instabil idag..


För er som inte vet så lider jag av en "sjukdom" som heter Struma, inte jätteallvarligt egentligen enligt mig själv, men när jag inte på ca 5 dagar fått i mig mina tabletter så blir jag instabil, ofokuserad och fruktansvärt trött... 
Idag på jobbet krockade jag och marie med varandra när jag hade en kaffe, hade redan innan tyckt att dagen var
piss enligt mig och jag har idag haft svårt att tänka och kunna andas ordentligt. När sen denna kaffe bara väller över min hand istället och jag vet inte om det gör ont eller inte, för vårat kaffe är verkligen varmt faller allt bara samman i huvudet och det utlöser bara ett sammanbrott hos mig, efter typ 15 sekunder slänger jag kaffet i papperskorgen och går bara därifrån, jag behövde verkligen gå iväg och andas. Det var jobbigt kan man väl kanske säga. 

Att sen Alex kommer och lägger handen på min axel och frågar "hur är det med dig egentligen? Är det nått som har hänt?" Kan jag inget annat än att säga till honom att han inte ska gå dit, för jag vet att om jag hade svarat då hade jag börjat gråta igen.. 
Jag gråter inte egentligen, jag är inte den som gråter alls faktiskt, jag har genom åren slutat gråta, jag har lärt mig att sluta göra det. Så att vara så här ostabil så att jag t.o.m börjar gråta på min arbetsplats är verkligen något fruktansvärt för mig...!
 ¨

Är nog väldigt svårt för andra att sätta sig in i den situationen om man inte lider av samma sak som jag gör. 

Jag har i varje fall nu fått mina tabletter nu, (fick betala 80kr extra i arvode i västra götalandsregionen?) blivit dumförklarad av apotekstanten om hur jag ska ta tabletterna.
"Jo men jag vet, jag har tagit tabletterna i ca 6-7års tid nu.", varit och handlat, suttit hemma och deppat lite för mig själv framför New Moon och nu ska jag väl strax sova här tänkte jag nog, ska ju upp och jobba imorgon också. Kommer förhoppningsvis bli en bättre dag imorgon när jag nu har mina tabletter igen! 
 

Vi syns och hörs folket, ni får ta och bli lite bättre på att kommentera nu tycker jag ^^,

See yaaa


Kommentarer
Postat av: Nea

Nämen vännen då. Inte visste jag att dagen hade varit så för jävlig.

Även om jag inte vet exakt hur du kan ha känt dig så känner jag ju igen dom där känslorna. Och nej, roligt är det då verkligen inte.

Syrran har också haft struma, på henne fick dom operera bort hela sköldkörteln. Så jag vet hur det är att ha någon närstående med det.

Hoppas att dagen blir bättre imorgon och vi ses på jobbet! Tagga gothiafest! Bläääää

Kram!

2010-04-29 @ 03:18:36
URL: http://www.nattstad.se/eyelashes
Postat av: Carå

Nä, men Vio!! De var inte så bra!!!

Jag lider med dig du!!!

Massa kramar!!=)

2010-04-30 @ 00:53:27
Postat av: Läämbis

Den dagen sög riktigt ordentligt kan jag tala om.... utan några kommentarer till det... hmmm

2010-04-30 @ 20:11:48
URL: http://laambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0