Svinigt!

Vilken dag, jag är svinhungrig,svintrött och svinsugen på att bara lägga mig i ett varmt bad.
Sistnämnda ska jag göra alldeles snart =)

varit full rulle på jobbet idag, med en 14 och en 10 timma, underbart när det rullar på =)

Skulle gå lite ärenden efter jobbet, gick ju sådär bra med det då torget stängde klockan 17 istället för 19 eftersom det är valborg idag, hade ju inte alls lilla jag tänkt på (A)

Så får försöka hinna med det imorgon helt enkelt!

Ska bli en höjdarkväll imon med "the special people", ska bli super!
LINA! the game is on!! eller hur?? ;)

Nu ska man bara försöka få Alex till att göra bålen för imorgon också, eller ah, Lina,Ylva och jag försöker få honom till detta!

Nu väntar ett bad på mig där borta i badrummer så ska springa dit nu och gotta mig!

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0