Döende!

Jag är verkligen sååååå sjuuuuukt trött!!!
Träffade två gamla kollegor igår på Babar, och ah man blev ju kvar där ett tag trots att jag gett mig själv en tid som jag skulle hem, blev kvar en timma senare än det.. suckar åt mig själv på den fronten asså hahaha..

Aja hem och sova, sen upp och jobba, och fick ta taxi till jobbet då jag vaknade lite väl sent för att hinna med bussen.. Väl på jobbet är la inte kroppen i topptrim men det funkar ändå liksom. Lunchen däremot, den blev ett riktigt röjj! Och oj vilket röjj det var, och oj vad vi hade att göra.. =) Och såååå kul var det =P

Nu ligger jag här i soffan, helt död och utslagen, huvudet orkar inte riktigt med att tänka alls..

Jag kommer nog däcka av här när som.. haha

Vi hörs mina kära =)


See yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0