första dagen på jobbet...

Näe skämt o sido, inte första dagen, eller jo, efter 3 dagars ledighet Ja hör och häpna med ren ryggont.. :/
Jag är la inte helt hundra i ryggen känner jag nu efter detta pass, men jag kunde inte ligga hemma längre utan att göra nått, att jag var tvungen att komma tillbaka, ska även inhandla mig ett ryggstödsförband, eller vad det heter. kan nog hjälpa lite för ryggen faktiskt.. Sen får jag väl börja träna den ordentligt också kanske.. hmm...

Jag blir så förvirrad över vissa saker, när man är en sak vissa stunder, och annat under andra... :/ Jag är inte som jag en gång var, jag har ju inte slutat med allt, men jag håller inte riktigt på, på samma sätt som jag gjorde förr.. Jag delar inte ut mig hur som helst till vem som helst, inte på något sätt längre..
Jag var t.ex. förr en person som kunde ha hur mycket sex som helst, så länge jag fick vad jag ville ha så var jag nöjd, då sket jag i stort sett i vem som gav mig det, bara jag fick det jag ville ha.... Men jag är inte sådan längre, har inte varit på flera år nu.. Jag har blivit "lugn", jag har levt mitt vilda och galna liv, har erfarenheter som många får uppleva i den åldern jag är nu eller senare, om dom ens behöver göra det någonsin...vissa saker önskar jag verkligen inte någon behöva uppleva.

Jag blir så trött på att folk inte kan förstå att man växer upp, man förändras, man blir faktiskt äldre och kanske liiiiite klokare. Att ringa eller höra av sig till mig bara för att få sex, för det var det dom fick när vi hängde när jag var 15-18, så betyder det inte att jag är sådan fortfarande. Och att sen sluta höra av sig eller säga att jag är tråkig bara för att jag inte är intresserad av sex med den personen tycker jag bara är löjligt..
Suckar djupt åt dessa killar.....

Jag förstår inte heller hur svårt det kan var att svara på simpla enkla frågor?? jag menar, jag är inte såååå svår, jag frågar, jag förväntar mig inte ett krångligt svar tillbaka, bara ett enkelt..
Visst jag är "bara" 22 år gammal, men jag har levt mitt vilda liv som sagt, jag är inte intresserad av spelet på det sättet längre, klart man leker med några, men inte med alla.. och med vissa vill man inte leka alls, där vill man istället få lite respons tillbaka.. respons på att dom faktiskt ser en, inte bara att jag ser dom.. Hmm.. undrar om ni förstår vad jag menar??

Jag har skrivit väldigt mycket om vad jag funderar på det senaste, men det är lite sådan jag är, det är sådant som håller mig vaken på nätterna ibland, det slutar aldrig snurra i skallen på mig..
Jag önskar jag kunde stänga av på samma sätt som jag kunde förr, men jag kan inte det längre, jag vet inte vad det beror på, jag kanske har börjat prata om mina problem och känslor för mycket för att faktiskt kunna lägga undan dom på den där hyllan längst bak i garderoben.. Jag kunde det förr.... utan några som helst problem..

Jag tyckte om en person mycket en gång i tiden, men jag blev rädd och backade, jag sa till mig själv att de inte var värt det, jag la undan mina känslor för den personen, han såg det och frågade varför jag backade, jag gav honom inget svar på det, jag la bara undan känslorna och sa att det inte var något...
Jag var nog kall enligt en del, men vad är jag nu då? genomvarm, eftersom jag inte bara kan lägga undan det??

Jag önskar jag hade en On/Off knapp just nu.. :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0