Fortsatt regn... Nej tack!

Då har man nu läst på aftonbladets hemsida att det ska fortsätta regna som bara den.... =( Hösten i all sin ära asså, den kan verkligen vara jättemysig, speciellt om man har någon att mysa med under dom kalla och regniga dagarna.. Men asså, bara regn?? nej tack, det tycker jag inte är okej... =(
Jag har ju inte direkt en favorit årstid på året, jag gillar lite av alla, på vintern kan man njuta av snön när man går ut tidigt på morgonen och känner och hör hur det knarrar under fötterna, man gör en lite snöängel på gräsmattan och man känner hur frisk luften är så tidigt, Sen kommer våren, solen börjar skina och värma ordentligt, knoppar börjar komma och sen slår dom ut lite smått, man ser hur snön smälter och man känner att man är på väg mot sommaren, den svenska sommaren är ju i en klass för sig, men dom sommrar som är bra så är det härligt med sol, grillkvällar och kubbspel, man umgås med vänner, kanske åker på en semester och ah, man har semester.
men hösten, den är nått speciellt ändå, man kan gå i skogen, ser hur löven börjar bli gula,röda, bruna och dom faller lite titt som tätt av från träden, det regnar ute och man sitter inomhus i soffan under en filt, framför en film med en kopp varm choklad i handen och lutar sig mot den man tycker om.. =) DET är en mysig höstkväll.! =)

Jag har ju inte skrivit något här på typ 2 veckor nu, och jag har helt ärligt haft lust till det, jag har varit så bitter och på så dåligt humör, jag har jobbat mycket, något som har tagit något fruktansvärt på mig, både fysiskt och psykiskt... :/ jag har inte ens haft någon lust att gå till jobbet egentligen, men jag gör det, för ändå gillar jag mitt jobb, jag älskar att kunna göra dagen för gästerna som jag träffar. Och även om jag går och muttrar för mig själv när jag packar mat i påsar eller så, så vänder mig tillbaka till gästen med ett leende på läpparna. Det är lite sådan jag är.  Jag har nu under dom senaste 3 nätterna jobbar med Lina och det har verkligen varit jättekul, jag älskar att jobba med denna människa, och inte bara för att jag gillar henne annars också, utan för att om jag missat något eller om jag gör nått fel, så förklarar hon alltid för mig varför saker och ting är som dom är, och vet hon inte det tar hon reda på det. Det älskar jag med henne, det  och att hon hjälpt mig med min utbildning jättemycket dom senaste dagarna. =) You know it Lina! =)

Jag har ju som sagt nu då jobbat natt, så jag tänkte ta mig några timmars sömn nu innan jag ska upp igen och träffa Marie i stan för en fika. Ska försöka hinna med ett besök på solariet också och hårfärg ska inhandlas också, eftersom den frisörska jag fick hjälp av på Panache uppenbarligen inte vet vad jag har för hårfärg och vad hon gav mig... suuuuuck..

Nej jag ska itte vara bitter!
Och jag slutar röka snart! 1 september är jag rökfri med Marie och Emma =)
Och pengarna som blir över från ciggen ska sparas till resa och körkort =)

Vi hörs mina kära!

Och förlåt för att jag inte uppdaterat på så länge.

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0