Hatten av...

För dessa otroligt duktiga dansare i "so you think you can dance", dom är riktigt grymma och kan tänka mig pressen dom känner nu när vinnaren ska koras här ikväll! Är det många som kollar på detta program? Jag är själv ingen flitig tittare men trillar in på programmet nån gång ibland.
Imorgon blir det långpass på jobbet, ser väl fram emot det, så länge det är roliga folk som jobbar som hjälper mig hålla humöret uppe trots idioter till gäster som kommer ibland :) hehe men men, alla har en dålig dag ibland :)

Imorgon kommer tess hit, har inte träffat denna människan på evigheter p.g.a olika anledningar som kan inte behövs tas upp här. Hon ska få lite tabletter av mig och dricka lite kaffe och tjöta innan hon sticker vidare till jobbet :) som jag också kommer göra, dock inte lika tidigt ^^,

Nu blir det sängen och en liten film innan jag ska däcka av :)

Over and out people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0