hungrig... vad fan ska man äta??

Många som känner mig vet att jag kan vara ganska dålig på att äta, har jag inte tid för att äta då när jag är hungrig så gör jag inte det och sen går det över. Sen senare kan jag komma på att jag inte ätit nått de senaste 12timmarna.... Inte så bra alltid kanske.. Just nu är jag hungrig men vet inte vad jag ska äta för fem öre... hmm...Får ta o äta nått nu innan hungern försvinner igen..

Har gått första dagen med lugg idag på jobbet. Finns ju inget bättre än att få massa komplimanger om hur fin man är i håret och hur bra man passar i lugg osv. xD Mitt ego har idag blivit mer än välfyllt kan jag ju tala om :) Pratade även med Alex lite om att vi ska gå skift tillsammans, eller ah, jag ska gå som hans swing. Det ska bli otroligt roligt att vi ska ha dygnet runt öppet! =D woohooo!

På måndag kommer Martin och hämtar King, känns lite tråkigt att lämna bort honom när det börjar bli bättre nu, men det funkar ju verkligen inte med katterna tyvärr och jag kan inte äta allergitabletter för att må bra hela tiden.
Nu ska jag nog gå och äta en dum macka i allafall så jag får i mig nått och tänka på mina kära vänner som är ute och festar nu när jag inte orkar.. =P Men har en ledig dag imorgon i allafall och det är otroligt skönt :)

Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0