Jajjemen!!!

Ja, idag är nog en av få bra dagar det senaste.. :) Jag åkte idag med lilla Emma till Siba för att ställa dom mot väggen. Efter lite "tvång" och ifrågasättande så sitter jag här nu med en helt ny dator, med bättre prestanda än den jag hade innan, eller ah lite bättre iallafall, större hårddisk om inte annat.  :) jag blev så otroligt glad när jag insåg att jag faktiskt får en ny dator, men fick även med 2 års försäkring på denna nya dator med. tackar tackar så mycket. Det var nog första gången det händer, eller hur Siba?? hahaha.. Näe nu är Siba bojkottad från min sida och jag kommer aldrig handla nått där igen...!! Ja just det, datorn min har även Windows 7 som hittills verkar väldans trevligt faktiskt :)

Min lilla topplista just nu:
1. Har numer en fin compaq dator med windows 7 och 2 års fri försäkring
2. Min restaurang ska bli dygnet runt restaurang f.r.o.m 1 Mars (ska bli mycket roligt:) )
3. Har på känn att jag kommer få ett mycket bra schema i mars, men det återstår att se.
4. Mina sömnproblem börjar sakta men säkert försvinna, tack och lov! :)
5. Lilla E ska kanske flytta, jag håller tummarna för henne och lägenheten imorgon. :)

Nu måste jag sova då Emma kommer ringa mig klockan 7 imorgon för att väcka mig inför lägenhetstittandet. Ska bli lite roligt detta :)

Natti natti mina kära :)                                                                                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0