ledig söndag/alla <3 dag :)

Och vad har lilla jag gjort?? haha näe jag har slöat här hemma, och gått ut med vovven då när han gnällt om att han är toanödig ^^, eller jo just de ja, jag var i affären med.. reaally funny!
Har ni tänkt på att hur tråkigt det är att diska, och även om man vet om hur tråkigt det faktiskt är, så drar man ändå på att göra det så att det blir mycket mer disk än vad det hade behövt vara..??? Sådan är jag tyvärr, därför borde nog jag ha en diskmaskin istället.. haha

Ska jobba imorgon, till 00.00, med alex och marie. Marie är en ny tjej som nu börjar hos oss, då björnis ska lämna oss för att bli restaurangchef på storknallen i borås. Hon kommer från restaurangen i K-red och det ska bli roligt att jobba med henne. :) Förhoppningsvis är hon är mycket skön tjej. Det är ju vi alla andra ^^, Det är alltid intressant att jobba med nya människor :) Då vi är 4 restauranger inom samma organisation så lånar vi ju personal av varandra ibland och det är kul att se hur förvirrade vissa kan vara när det inte är som på deras restaurang, "vart har ni dipsåserna?" Men jag vet ju att jag var precis lika virrig när jag jobbade på K-red haha :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Jajjemen, jag vet, jag skriver mest på kvällen precis innan jag ska sova.. Laaazy mee.. ;) Men imon ska jag försöka trycka in ett inlägg innan jobbet och efter att king har åkt. :) Och sen när jag inte har denna sugiga lånedator längre så ska jag även lägga in lite musik och sådant här i bloggen då och då :)

Nighty nighty ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0