Ny friss!

Jajjemen! NU blev vio trött på sitt hår så hon gjorde sig av med allt.. !! Haha, näe inte riktigt, men klippte av en bra bit, kanske skulle tagit kort på min lilla hårhög som blev.. haha. Blev själv rädd ett litet tag ^^, Men nu är det fin fint iaf :) Skickar in en bild från mobilen sen :)

Nu har jag även fått veta att martin kommer och tar King på måndag. Tråkigt när det börjar fungerar bättre nu mellan mig och honom, trots att jag får ta tabletter flera gånger dagligen, men sen är det ju också katterna det inte går så bra med. :( Tyvärr är det som så ibland... Allt funkar inte alltid..
   Min syster skulle ringa mig idag, men det har hon inte gjort, blev lite ledsen i ögat när jag insåg att hon fortfarande inte har ringt mig ännu. hmm.. aja hon ringer väl en annan dag helt enkelt :)

Träffade lelle viktor förut och carro, hans kompis :) Vi åkte till k-red och drack lite kaffe och oboy, sen blev det vidare på våran lilla drive thru genom västa frölunda.. hehhe..

Nu bär det av till sängen för lilla mig :) Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0