Springtime?

Det bara kommer mer och mer snö och jag blir bara mer och mer ledsen över det.. hahha.. Jag har nog inte haft en vit födelsedag på jag vet inte hur många år.. hahah. 1995 kanske?? :P eller näe för då försvann ju snön väldans snabbt efter stormen.. hahaha.. Ah minnet är blurrigt ibland..

På tal om födelsedagar så stämmer det alldeles utmärkt att det är dags för min egna snart, om bara några timmar.. suck.. Jag vet. "du blir ju inte så gammal" Men det är inte riktigt så jag tänker när jag tänker på att jag blir 22 år imorgon. Nej, det är det faktum att jag faktiskt inte har åstakommit speciellt mycket under mina 22år... Känns som jag inte har gjort annat än att gå i skolan och sen jobba.. Och det är enligt mig ganska tragiskt, nu ska jag visserligen gå lite uppåt på mitt jobb, vilket är jätteroligt men ändå. Jag menar jag hade ju jätteplaner för mig själv för bara några år sen.. och det har tyvärr inte hänt något med dom ännu.. Så det är lite deppigt men jag vet att det kommer komma plats för dom med, inte just nu bara men det är tyvärr alltid sådant här jag tänker på på mina födelsedagar medans andra tänker på vad dom ska få i present och hur stor fest dom ska ha.. ganska weird, I know ;)
men men, blir snart sängen här nu, som btw är helt nybäddad =D Finns inget bättre än att lägga sig i sängen ren och fräsch när sängen också är det ^^,


Men grattis till mig iallafall!
22år den 21 Feb, ännu ett år närmare vuxenlivet! (japp, jag är inte vuxen ännu enligt mig själv ^^, )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0