Tittut?? :P

Folk kan nog titta fram när man som minst anar det.. hahaha, eller ah det är ju ganska uppenbart att det är så^^,

Så har ni kollat något på OS än?? Det har jag inte gjort kan jag helt ärligt och uppriktigt säga haha, jag har jobbat istället... och på tal om vinter OS. Det ska fan snöa ännu mer här nere i Göteborg, och det har snöat mer redan, jag blir så besviken på moder natur... Okej snö är jättefint och så men nu är det bara tröttsamt! Man blir blöt om fötterna efter ett tag och det är kallt. Eller ah vissa dagar är det ju lite varmare, men det är ju enbart för att det inte blåser då, när det blåser blir det ju svinigt kallt ute.. brrr... Så nu får det mer än gärna sluta snöa, tack!

Längtar ni inte efter våren?? Jag längtar till mina mysiga dagar med Marie i slottskogen med Bib:en, vindruvor och jordgubbar, det är mysigt det :)

Nu ska jag återgå till denna person som mystiskt dykt upp igen och mitt senaste Vampire Diaries avsnitt:)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0