vilket väder....

Att det aldrig slutar snöa... suck... jag tycker det kan vara väldigt fint med snö men när det hållt på så här länge blir jag bara trött på det. Och det gör det inte lättare att vara ute med en relativt starkt hund. Man glider ju med som bambi på hal is när han drar till ordentligt.. haha Nu efter en ganska lång promenad ligger han nu och tuggar på ett ben.

Min allergi för honom blir ju tyvärr inte bättre dock... så fort jag kommer in genom dörren börjar det rinna igen och jag börjar nysa igen.. suck. Jag trodde verkligen aldrig att JAG någonsin skulle kunna var allergisk mot något djur. Jag har ju haft djur omkring mig mestadelen av mitt liv liksom.. halllå!!! hahah

Aja, nu har jag en ledig dag imorgon, så det blir att njuta av den tillsammans med emma och lego batman, ev christian också, om han är vid liv så att säga, det återstår att se.

Cu... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0