2 dygn....

Utan någon egentlig sömn, och nu sitter jag här igen 23.17 på kvällen och har ännu inte somnat. Ska nu gå och lägga mig och sova efter att ha tvättat mina jobbkläder, för imon ska jag till vårdcentralen och få bukt på mina sömnprobem tänkte jag.. Det funkar inte längre, och ska jag nu få tillökning här i "la familia" så kommer jag ju behöva ändra mina dagsrutiner. Så imorgon blir det VC för att fixa mina sömnsvårigheter och får väl ta och fixa ett nytt blodprov också för min struma för att se om jag har rätt dos på mina små piller... suck.. hatar tabletter verkligen. aja

Har annars haft en riktigt sugig dag idag, med lite gott på det att jag fick hjälpt emma med lite saker och fick handlat lite mat hem, men nu måste jag verkligen sova.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0