7:e gången gillt?

Man kan ju undra ibland vad lille prinzten gör för att råka ut för dessa grejjer asså! =P Träffades nu igen på kvällen för att han skulle få en skiva av mig, vi åker på en liten tur och lyssnar genom denna skiva, tog en cigg vid nya varvet och bara tjöta. Väl utanför mig igen, är vi förföljda.... utav vem?

Jo men självklart var det fru konstapel x 2.. hahaha.. jajjemen! Lille printzen har ingen tur när det kommer till polisen. Vad säger dom? Jo att dom gör en kontroll och att han har körförbud på bilen! Hans reaktion: "VA?, nej jag ha till den 29Januari på mig att göra en ombesiktning!, Jag tror jag har papprena här i bilen, leta nu vio!" haha DOm kollade iallafall upp det igen med ledningscentralen och det slutade väl med ett litet alkotest =P

Så vad säger du viktor? Kanske dags att fixa den där ombesiktningen nu??!! ;)

Nu bär det av till sängen. natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0