Facebook suger arsle ikväll!

Ja och det är bokstavligt talat, eller ah näe, men nästan iallafall!

Jag har försökt skicka ett meddelande till Sandra i 20min nu och jag får utbrott på den jävla sidan snart! Varför ska den hålla på att krångla?? suck!

Skulle annars också egentligen gått ut på promenad med Pernilla idag men så blev det inte, why?? Jo för jag har inte kvar hennes nummer. suuuuck.. Så går det när man byter sim-kort då och då.. jävla skit. Blev en stängning på jobbet med Emma istället, vilket gick väldigt bra enligt mitt tycke iallafall. Det sista iallafall :P Och jag tror inte att hon glömde något även om hon tyckte att det kändes som de. hehe

NU bär det av till sängen, ska ju jobba imon vid 11 igen :P

Soo looong ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0