jag blir så j******* BOP!

Att jag inte får spasmer vissa personer! Om man säger att man ska ringa och förklara något, ringer man inte nån gång under den dagen man sagt och gör detta?? Eller är det jag som fått det bakom foten? Jag blir riktigt BOP på sådant.

BOP= Ett ord printze uppfunnit, som jag ska föra vidare, har ingen egentlig innebörd, men folk förstår automatiskt vad man menar när man uttrycker detta i en mening, beroende på hur det sägs i sammanband med meningen.

11.30-14.30 blev 11-15 som blev 11-19. Hahah det är nice hur man kan bli förläng på en och samma dag. Sen förstår jag inte riktigt hur folk an vara så trötta på kvällen att dom inte få hjärna till att gå ens ETT helt varv?? Det ska inte ta 5 minuter att beställa totalt 4 menyer! Men det gör det uppenbarligen på eftermiddagen, jag förstår det dock inte. suck.
Träffade Marie en snabbis efter jobbet med, kom på 4 killar på vagnen, uppenbarligen påtända, det yngste av dom, var så jävla påtänd att han fått en baktändning och mådde skitdåligt, han fick ryckningar, kunedn ite prata typ och var så varm att han svettades i floder, så han började ta av sig, när kompisarna väl fått med sig killen av hade brallorna t.o.m åkt ner. Hur kan man skada sig själv på det sättet? Det är ju verkligen inte värt det?! Undrar nästan om dom kom iväg till akuten eller inte.. hmm

 Nu ska jag lägga mig glo en snabbis på tv innan det blir sängen för min del.

Over and out


Kommentarer
Postat av: MissIL

Hahaha är du bob vio;)

2010-01-21 @ 00:03:57
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0