sent?

Ja då var man hemma efter en låååång natt.. :P Efter att ha jobbat en sväng igår så hamnade jag hemma hos Ralle, där man även kunde hitta emma, christian och vasko. oooligt =D Eller ah tills två jäkla nötter på 18 år kommer och börjar diskutera hurvida jobb är bra eller dåliga. Dom som känner mig vet vad jag jobbar med och jag backar inte för att försvara mina kollegor när två små jäkla fjortisar sitter och klankar ner som fan på vårat jobb. idioti! suck! För jag menar, vi som jobbar där, vi jobbar ju där av en anledning, så som att vi kanske trivs på vårat jobb, vi har superbra kollegor.. bara två saker..... förstår inte folk som är så trångsynta att dom inte kan acceptera att alla inte vill ha samma jobb som dom. Btw, dessa nötter jobbar på glitter och som frisör. Så överansträngande att det inte är klokt tydligen.. hahha

NU ska jag snart  gå och jobba..

See yoouu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0