halv 3 på natten

Är det vanligt att jag sitter uppe om jag inte ska börja jobba tidigt... Nu dock, är det inte riktigt okej att jag sitter vaken så här länge.... :/
När jag har sovit så dåligt som jag har gjort så är det liksom inte riktigt okej att vara vaken nu, nästan så man ska köra en sängfösare och sömntabletter, bara för att slå ut en själv totalt. gör ju dock självklart inte detta, är inte intresserad av pajja min kropp totalt, även om det är det som jag håller på att göra nu... suuuck

jag har idag iallafall fått det bekräftat att vi åker till smögen nästa helg, ska bli såååå skönt, mestadels p.g.a det som nyligen har hänt... Slippa vara hemma och oroa mig.. Det är nog det som är mitt problem också när jag nu ska sova hemma.. jag oroar mig.. Jag slapp göra det igår natt.. nästan iallafall... tankarna ligger där i bakhuvudet hela tiden, även om jag inte alltid tänker på det, t.ex när jag är på jobbet, men även då tänker jag på det ibland. Och då gör det mig ledsen när jag har kollegor som inte kan visa empati bara för att dom inte vet exakt vad som har hänt. Jag vill inte prata om det med alla, när fler och fler vet om det, ännu mer verkligare blir det för mig, jag försöker så gott jag kan förtränga allt som har med denna människa att göra, även om det inte alltid går.
Jag VILL glömma, jag vill leva vidare mot det bättre, men klarar inte av det alla dagar....
Att ha dålig attityd och bete sig dåligt mot mig dom dagar jag mår dåligt gör det inte bättre för den människan eller mig, jag blir grinig och en argbigga tillbaka, jag stretar emot och skiter i vilket, helt simpelt och enkelt, jag vet att jag gör det, men varför ska jag bry mig ett skit om det som alla förväntar sig av mig när det inte finns någon empati för mig då när jag inte är på det topphumör som jag alltid är???

Känner att det blev väldigt långt det här nu, och för att avsluta detta nån gång, så måste jag nog göra det nu, annars kan det bli väldigt långt, inte bara det att jag tänker mycket, utan jag har också vääääldigt lätt för att bara sitta och skriva, skriva och skriva.....
Så nu ska jag återgå till min konversation med emma och sen försöka sova, det är en händelserik dag imon och jag behöver verkligen vara utvilad... :)

natti natti så syns vi =)

(klickar in ett litet foto från cypernresan förra året)



(Linnea och jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0