Jag orkar inte

Jag orkar snart inte mer......
Varför kan jag inte bara få vara ifred???
Och även om jag är jävligt duktig på att dölja hur jag faktiskt mår och känner mig, så måste
jag säga det rakt ut, jag mår skitdåligt, hade det inte varit för mina nära vänner som jag har så hade jag nog gått under förra gången om inte tidigare.
Jag vet bara inte vad jag ska göra för att det ska sluta, dessa otrevliga nattbesök som alltid slutar värre än vad jag hade velat.
Ska jag flytta igen?? Är det lösningen på mitt problem?? Jag tror inte det asså.

Jag vet inte vad jag ska göra åt detta, hur jag ska få det att sluta. och jag vet inte om jag kommer kunna prata om det öppet heller.
"Pidä minua tiukasti, haluavat tuntea olonsa turvalliseksi! Ole hyvä? :("

Jag kan helt ärligt iallafall säga att jag inte hade tackat nej till att ligga i en famn just nu, hos någon som man känner sig trygg hos. Inte för en sekund.
36timmar utan sömn nu, jag vill inte somna, jag vill inte drömma, inte för att vakna upp kallsvettig och rädd.
Jag vill inte....

ja det är sant, inte ens Violetta orkar hålla skenet uppe just nu...



-Vi hörs mina sköna-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0