When you don't sleep alone, that's how you sleep trough the night...

För första gången på flera dagar så har jag äntligen sovit mer än bara några få minuter...
Blev upphämtad inatt och fick sova på annat håll än hemma och nu känner jag mig ganska utvilad, har en konstig bakfyllekänsla, men jag känner mig ändå ganska utvilad och jag kommer orka och ha vilja att jobba ikväll, vilket är helt underbart! Jag älskar att vara på jobbet, det vet dom flesta, det är skönt när det rullar på och man har massa att göra. Dom senaste dagarna har jag dock inte haft orken till det och jag har inte kunnat prestera så bra som jag har velat men nu kan jag det igen, det är helt suuuuper!!

Jag tackar mina vänner hundra gånger om för att dom är så underbara som dom är när jag mår som jag gör just nu, förhoppningsvis så kommer det inte bli så här igen, jag ska aldrig säga aldrig, det har jag gjort innan men jag har ett litet inre hopp om att det inte ska bli så här igen... said and done..

Nu ska jag förbereda mig för en kväll med jobb och förhoppningsvis en till natt med sömn!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0