and again...

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen, men jag har helt enkelt inte haft orken till det.
Jag har jobbat och sen varit ledig, och när jag väl varit ledig har jag varit så trött att jag inte har orkat sätta mig här och faktiskt skriva något vettigt, hade blivit väldigt meningslösa inlägg i så fall.

Solen har ju iallafall varit ganska stark för min stackars hud. Är ganska röd nu, det suger ganska mycket när man fakiskt vill bli brun. Men jag har en ursäkt...
Jag är halvfinne, och långt bak i släkten finns det finsk/ryssar, så jag har helt enkelt inte oddsen för att bli brun.
^^,

Ska snart iväg till jobbet, ska bara göra lite nytta här hemma först tänkte jag, man vet ju aldrig när man får besök.

Något jag ser fram emot är torsdag, stan, affärerna! jag kan redan se nu hur pengarna komma flyyyyga.
Jag har ju ett missbruk... underkläder... och jag vill ha maaaassoooor.. =)

Seee yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0