en god natts sömn.. =) eller morgon?

Även om jag nu här på morgonen ska krypa ner i sängen ensam med kissekatterna så ska det bli skönt att sova lite innan jag ska in till stan och träffa tjejerna. Om jag somnar nu också vill säga..
Sömnproblemen har ju lite smått kommit tillbaka, att jobba nätter nu med, göra inte det hela lättare.. :/
Meeeen! Det löser sig nog tror jag.. jag hoppas det...
Jag sov ju dock otroligt skönt i lördagsnatt, dock sov jag ju inte ensam då heller... hihi ^^,
Har säkert nån gång sagt det innan, men folk underskattar hur bra det kan vara att bara sova med någon annan,
en varm och skön kropp att ligga mot, man känner sig inte ensam, och man känner sig tryggare på något sätt.
Det är en skönt känsla och en skön sömn. =)


Nu försvinner jag och kissekatterna till sängen. (det spelar ju ingen roll hur många gånger jag puttar ner dom, dom hoppar upp och lägger sig igen ändå.. suuck. Nackdelen med en katts egna vilja)

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0