Hur kan jag inte älska mig själv just nu.????



Jag har suttit vaken sen klockan 7 nu denna molniga morgon i göteborg...
Varför??
Biljetterna till den officiella biopremiären av Eclipse släpptes ju självklart idag!

Och hur gick det gör mig??
Superbra med lite krydd av svårigheter kan man väl säga... hahaha ^^,

Att när man släpper biljetterna göra det omöjligt för mig och andra att faktiskt boka/köpa dom tycker jag är rent av elakt! För det var precis så det var denna morgon när jag skulle boka biljetterna. Man tryckte och trycke för att komma till bokningssidan men icke sa nicke, för datumet 30/6 fanns ju inte att välja... suuuckar..

MEEEN!
Nu har jag dom, 5 stycken i VIP-salongen på Bergakungen kl.21.30 den 30 Juni 2010.
Soooo fucking greeeeaaaat!
Vilka är biljetterna till då?
Monki,Carå,Susie Q och Vicco of course! ;)
I hope they love me as much as I do right know ;)



See ya later people, nu ska jag sova lite till!

P.S. Sorry för den usla uppdatering på bloggen.. inte okeeej! Förstår om ni är BOP. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0