När man tänker tillbaka på förr...

Blir jag nog bara mest deppig..
jag tänker på saker som varit, vissa saker, flera gånger om, jag blir ledsen när jag tänker på hur saker har stoppat mig från att faktiskt leva det liv jag velat.

Men sen kommer även dom fina stunder upp i huvudet, dom fina stunder man varit med om flera gånger om också =) Den stunden där i soffan, som kändes så bra, eller när man satt ute vid havet och njöt av solnedgången, försommaren i cypern med Marie som slutade med sönderbrända ben. haha.. 
Eller när jag lyckades göra en piruett med Deuvushka...

Det är då man blir glad igen, och man inser hur bra vänner man har, och att även om jag råkat illa ut många gånger, gjort dumma saker, så har jag dom där fina och glada stunderna att luta mig tillbaka mot och jag kan tänka på dom i evigheter. =) 

Jag blir varm inombords och jag känner att hoppet finns fortfarande kvar =)


Kram på er alla =)

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0