oorkar iiiiinteeee....

man slutar jobbet, man sätter sig och äter lite och tar en kaffe, sen slutar två andra, och man tjötar lite med dom, tar en cigg på det eller fyra och ja vad händer sen?

Jo man kommer på att klockan har blivt tio i tre och vagnar har slutat gå... hmmm huuur löser man detta??
hahaha jo, lilla UB tar sin lilla cykel och cyklar hem, men vad gör vio och johannes, näe dom sitter kvar och väntar på vagnen som går halv fem ^^, =p hahahha
Varför frågar du dig då kanske?

vi var så fruktansvärt trötta, (eller iallafall jag) att vi inte orkade gå hem den biten som det skulle bli i så fall.
Sen går man väldigt ogärna mitt i natten genom frölunda.. så är det bara.. vissa skrönor om frölunda är ju tyvärr sanna, typ som att man kan bli rånad lite titt som tätt lite varstans runt frölunda torg.. japp japp

Men nu sitter jag hemma/ligger i sängen, och kom och tänka på Gothia Cup och hur gärna jag vill jobba den veckan.. ^^, Så grymt roligt hos oss under den perioden.. =P

jajaja...

Natti..

See yaa folks.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0