Dessa j*vla spårvagnschaffisar!!

Ja, jag känner verkligen så innerligt och ärligt efter vad som hände nu i natt. Här skyndar jag mig från jobbet till torget bara för att hinna med vagnen, jag hinner tror jag, förhoppningsvis. Står och väntar lite, vagnarna har ju en jävla tendens att vara ett antal minuter sena på natten liksom, as always. Näe, men här står jag och väntar i allafall, hör hur vagnen kör genom tunneln, jag blir glad över att jagi nte missat den då det står vagnhallen majorna på den, och den stannar ju på alla hållplatser fram till dess i alla fall. Men.... !
Tror du den här jävla förbannade spåvagnschaffisen stannar?? Nej det gör han inte!!! Han kör bara raka vägen förbi mig! Jag blir riktigt jävla förbannad på sådant här! Så jävla tråkigt att västtrafik inte tar hand om sina kunder som faktiskt åker med lokaltrafiken, för dom förlorar ju bara oss på att behandla oss så här. Funderar nästan på om man ska våga vägra åka kollektivtrafiken snart! hahaha
 
Blev i alla fall taxi hem, med en ytterst trevlig tjej!

Nu ska jag ta mig en sista cigg sen ska jag sova, imorgon väntar lite tvätt och en leeeedig dag, ska bli suuuuper skönt :)

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0