Fii faaan.. ^^,

Näe då har man jobbat idag igen då=) Blev att träffa Carro sen efter det och fika, blev mölndal och sen café skåne. satt där ett jävla tag kändes det som =P Fast det var nog mest för att det är kallt som fan ute. brrr...! Sen blev det frölunda ett tag. Klockan hann bli 2.20 innan vi kom därifrån, då carro ville åka, vi orkade helt enkelt inte vänta på viktor =P Väl hemma skickar jag iväg ett sms till viktor att vi kan umgås lite om han orkar för jag behöver cigg ändå, och kan ändå inte somna nu. Men verkar inte bli nått med det =P Han ringde, vi tjöta, han hamna på frölunda, sen kanske han ringer upp sen. =P
Återstår att se helt enkelt ^^, Så nu ska jag nog lägga mig och kolla på greys anatomy, senaste avsnittet, för det blir la inte att träffa viktor idag ändå, han kommer la bli dötrött snart. Imon ska man jobba igen, fast börjar inte förän vid 16 så det är ganska nice =)
Inget vettigt att skriva om idag alls måste jag påstå, har inte hänt nått i vägskälet heller liksom så... ah..

See ya laater ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0