Folk är verkligen guld värda ibland!

Att komma till jobbet med tanken i huvudet om att jag vet att det varit en jobbig kväll för dom andra, är fan inte alltid lätt.
Kvällen flyter på ganska bra och vi får lite ordnat innan det börjar rulla på ganska mycket och jag som står i köket får det inte att fungera alls även om jag har Alex som är där och hjälper mig. *suckar djupt åt mig själv*
Helt plötsligt kommer Björn som en räddare i nöden och tar över för mig och jag går ut i service istället.
Vid 2 kommer även Bea och Robin från mölndal och droppar in och hjälper till även dom. Detta var vid ca 02.30. Då har Linnea jobbat sen 15.30 dagen innan!
Vi alla kämpar på även om jag känner att jag bara inte går på 5.e växeln, jag fick inte in den helt enkelt.. det suuuuger! =(

Jag älskar att alla kämpade på så bra idag, trots jobbiga gäster som blev otrevliga då det tog lite tid, trots att köket kämpade på så jävla gott dom bara kunde!
Dom ska alla veta att dom kämpade på bra!

Jag råkade själv ut för överskojiga gäster som fick rena mördarblickar av mig efter ett tag, som tur var fattade dom hinten innan det pyrde över för mig. Eller som vissa gäster som bara blev så otrevliga att jag nästan kunde bett dom dra sig nånstans, fast jag behärskade mig själv och gjorde inte detta.
Eller som denna underliga taxichaffis som säger till mig att han har väntat på 2 cheeseburgare i 10 minuter, jag tittar då självklart på våran DT skärm för att kolla om detta verkligen stämmer, tyckte det lät konstigt, vilket det självklart inte gjorde heller, när jag tittade på skärmen tickade klockan på 4 minuter och 32 sek, vilket jag sa till honom. Då säger han återigen att han väntat 10minuter, jag säger nej det har du inte, du har väntat i 4½ min. Jag gav upp till slut när han inte gav sig, gav honom påsen och bad honom ha en trevlig kväll.
Hahaha, liksom, tror dom att jag är dum i huvudet och inte ser hur länge han har väntat lr??

Alla som skulle hem innan mig och Alex kom hem sen iallafall, tycker dock synd om stackars Linnea som blev kvar till typ halv fyra, om inte senare, då hade hon jobbat 12 timmar!

Fast detta var nog inte det värsta med hela natten!!!

När jag står ute och röker, har marie och lina kommit, och även björn är vid liv forfarande, då kommer jag på en sak... "vi har inte tagit fram dagens bröd ännu.... Har vi ens något frukostbröd? jäääävla skiiit!!"
Så det första jag fick göra sen var att ta fram allt bröd så klart, jättetrevligt att stå inne i frysen i typ 20 min ^^,
Detta är då efter att Lina har stått och skrattat åt mig i typ 5 min för att jag ser helt förstörd ut.
"Tack lina, tack så hemskt mycket!" hahaha

Efter en mycket hemsk överlämning, tar jag och Alex en cigg, vi går in för att äta, sen kommer Marie och vill prata med oss allihopa, "Det är jätteviktigt! Jag ska visa er en sak!"
Vi går ut i matsalen, heeeelt ovetandes om vad som faktiskt väntar oss och blir ganska förskräckta och förundrade när Marie visar oss den hemska sanningen om hur folk kan bete sig!

Vet ni vad som hade hänt??

Jo men det ska jag tala om för er!

En liten frölunda idiot har satt...... *trumvirvel*



sig och skitit på ett av våra bord!!!

Eller ah vi vet ju inte med säkerhet att denne person satt sig PÅ bordet men det låg i varje fall en hög med servetter på bordet och i mitten av detta låg det två skitar! Människobajs! inte hundbajs, inte kattbajs, utan människobajs! Hur kan man med att göra något sådant?!?!?!

Nu är jag väääääldigt trött, för trött för att tänka, min hjärna gick och la sig vid 6.30 kan jag tala om, för att inte tala om spänningshuvudvärken som är kvar efter nattens rejäla huvudvärk (som kan varit en anledning till att jag helt enkelt inte riktigt fungerade idag)

Så nu är det over and out, of to the bed och avlida för några timmar för att sen vakna och ta sig an en ny natt med alex och för att lämna en mycket mycket suuuperbra överlämning till marie som ska vara så bra att det verkligen blir en kompensation för den överlämning som hon och lina fick idag. *PINSAM ÖVERLÄMNING IDAG*

Jäääjäää

Natti!

See yaaa


Kommentarer
Postat av: Nea

Fan va grymma vi var. Egentligen. Helt galet. Jag är så sjukt stolt över alla oss som överlevde natten!



Men fan.. haha när kan det där med bajset ha skett egentligen?

2010-03-29 @ 01:25:28
URL: http://nattstad.se/eyelashes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0