Fy vad jag är slapp ibland!

Japp, det erkänner jag, jag har ju inte bloggat på hela 2 dagar nu... hemskt gjort av mig!

Har jobbat lite och så, så det är väl mest därför, måndagen var en ledig dag jag tillbringade på annat sätt än att sitta framför datorn.
Var hos Susie Q och Johan och gjorde en liten ny sak till mig själv =)
Hamnade sen på jobbet, trots att jag inte skulle jobba, kom sen hem och började storstäda utav nån anledning, hhaha jag har liksom jobbat 23-07 samma morgon, haha och inte sovit än, är nått fel på mig tror jag! ^^,
Så fort jag satte mig i soffan för att ta en paus så däckade jag iallafall. Sov jävligt gött där ett tag.

Längtar fan till helgen men dess festligheter! Ska bli såååå skojsigt =)

Bilder på den nya lilla prydnaden kommer snart =)

Vi ses och hörs allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0