Har jag fel, eller är det alla andra?

Att veta vad man ska och inte ska göra är fan inte alltid det lättaste har jag lärt mig....
Att välja rätt varenda gång du ställs inför ett val..

Ska jag ge denna personen en andra chans trots att det gick rätt illa förra gången? jag anser ju själv att alla är värda en andra chans, men är han det efter sist? Det tåls att tänkas på...
Som många vet är jag singel och trivs bra med det också, jag är ganska självständig på det sättet. Anledningen till att jag valt att vara singel så länge som jag varit det nu är dels p.g.a. dåliga erfarenheter och dels p.g.a. att jag inte trivs med det förhållningar och krav som ställs på mig när jag är någons flickvän, "du kan inte göra så, du får inte göra så" etc. Jag hatar det verkligen..
Jag undrar då ibland, är det mig det är fel på? Eftersom jag gillar att leva mitt liv trots att jag har pojkvän, att jag har kvar alla dom killkompisar som jag har eftersom flera är nära vänner och som jag inte tänker sluta umgås med bara för att min pojkvän vill det. Jag har uppfattat det som så att det är många killar som har svårt att deras tjejer umgås med killar och även tvärtom för tjejer. Jag förstår det uppriktigt inte...
Eller jo, om det är så att ens kille springer efter varenda tjej som en blond och har två tuttar, då förstår jag det, men annars inte.. trust me, been there done that..!!

Känns bara som att jag ganska ofta har uppfattningar och en vilja som av andra anses vara fel i ett förhållande.. Vad gör man då ?? Ska jag ändra på mig för att det ska bli rätt, eller är det andra som har fel och faktiskt borde modernisera sig lite??

jajaja..

See ya later folks.. ;)


Kommentarer
Postat av: Carå

Man ska alltid vara sig själv sen får diverse pojkvänner acceptera att man är så. Man ska inte behöva ändra sig bara för att en pojkvän vill det, då är det ju uppenbarligen inte rätt.

Alla förtjänar en andra chans men då ska man verkligen ha bevis för att man har ändrats sig eller liknande.

Kram kram

2010-03-24 @ 15:28:00
Postat av: K

skaffa 1 KK i så fall

2010-03-26 @ 18:06:00
Postat av: Läämbis

Carå: jajjemen, klart man ska vara det, men man börjar ju fundera alltså... :/



K: Varför bara en?? mohahahha Näe KK har jag redan, om jag vill ha och känner för det.. ^^,



Så var det med det jaaaa.. ^^,

2010-03-27 @ 08:51:33
URL: http://laambis.blogg.se/
Postat av: K

haha typiskt dig vio

2010-03-27 @ 15:44:17
Postat av: Läämbis

Vem är du K som inte kan skriva ut hela ditt namn trots att du verkar veta precis hur jag är och ändå påpekar det så väl.. ??? ;)



Jag trivs med mitt liv, och varför ska inte jag inte kunna passa på att njuta medans jag kan??



jag är trött på hur saker och ting SKA och BORDE vara; jag kör mitt egna race numer! =)

2010-03-28 @ 09:49:25
URL: http://laambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0