Jag har klarat ännu en..

jajjemen! Jag har klarat av ännu en natt med alexander! Tro mig när jag säger att han kan vara ganska krävande på natten ^^, och det på flera sätt..


Haha näe skämt och sido! Alexander är min kollega och vi har JOBBAT natt tillsammans bara. Men han är lika  krävande för det ;) No hard feeling Alex ;)

Sitter nu här hemma och kan inte riktigt somna än, så då tänkte jag "Varför inte blogga ett inlägg på dagen?"
Jag har ju som många säkerligen har sett bloggat väldigt mycket på natten, mycket p.g.a. att jag varit ledig mest på kvällen/natten. MEN! Nu jobbar jag ju då natt istället och är hemma ca 8 på morgonen istället ^^,

Känner att detta inlägget faktiskt bara blir mer och mer meningslöst, så jag ger helt enkelt upp nu och somnar gott här i sängen =) Får nog bli lite fler inlägg senare idag, så vi hörs helt enkelt då ;)

see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0