Letar och letar

Efter en annan design att ha här på bloggen, alternativt ska jag försöka mig på att göra en egen.. men det tar ju sin lilla tid att göra detta med =P och jag vet inte om jag faktiskt kommer ha tålamodet till det, eller om jag kommer förstå detta program jag laddar ner för att göra det med =P

Har annars jobbat idag, vi har nu officiellt öppet dygnet runt, kommer nog vara stendött nu i början men det får ju ta sin lilla tid innan det kommer igång, rom byggdes inte en dag ^^, japp, jag kan allt visdomsord jag med.. haha

Och utöver detta så har jag lite åldersångest och jag känner mig faktiskt lite ensam mer och mer nu... suuuuck.. Just nu står jag i ett vägskäl där jag inte riktigt vet om jag ska svänga höger eller vänster, ska jag säga nått eller ska jag faktiskt strunta i det? Säger jag något och det inte blir bra, kommer jag förlora mer än vad jag vinner på att vara uppriktig... Vad ska man göra när man står i ett sådant vägskäl?
Mina kära läsare, kom med rååååd!

Då jag återigen skriver så här mitt i natten, så ska jag dyka ner i sängen nu, ska ju hjälpa mammsen imon med lite saker och ting ^^,

See you again ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0