Man blir rent av trött

när man inser att man faktiskt inte har släppt vissa saker, och att ett enda ord får en att rysa till fullo och man vill bara gå och gömma sig någonstans....
Det är en ganska hemsk känsla om du inte upplevt detta själv.

Min dag var bra tills min andra rast, när jag ser ett sms som får mig att bli både ledsen och förbannad på samma gång. Att sen gå in och jobba på detta kan vara lite svårt ibland, som ni säkerligen kan förstå, så jag fick ställa mig i köket efter ett litet tag, när jag höll på att smälla totalt efter två jävligt gnälliga gäster... Tack Susie Q =)

Nu är jag i alla fall hemma, ligger i soffan och funderar för fullt hur min helg ska se ut..??
Jag vet att jag borde gå och lägga mig nu, så jag ska väl göra detta..
sådant är ju livet när man slutar 20.00 och börjar klockan 07,00 imorgon igen.. Efter jobbet bär det av till affärerna, systemet och sen mamma för att hjälpa henne med hennes DVD/VHS spelare som tydligen inte funkar som den ska, och fixar jag den så ska jag tydligen få den. hahaha. Mamma är ju bra dålig på att göra en bra deal ibland asså ^^,

Aja vi syns imon igen!

Natti natti =D


Kommentarer
Postat av: Carå

Vad är det jag har missat?!

Jag vill också veta!! Hahahaha!!=)

(Carå har inget liv!! Hallå!!)

2010-03-18 @ 23:56:04
Postat av: Läämbis

hehe vi kan ta det när vi pratar nån gång, inget jag direkt gillar att prata om.. suck... :/

2010-03-19 @ 17:51:37
URL: http://laambis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0