Men wtf..!!

Asså, vaaarföööör kommenterar man "haha" ?? ja, vicco du vet precis som jag att det är dig jag menar ^^,
Enligt mig ska man kommentera ordentligt om man nu faktiskt engagerar sig i att kommentera, tycker inte du det ^^, Dock är ju folk inte jätte engagerade i att kommentera här på min blogg, vilket kan vara lite tråkigt faktiskt, ni förstår, jag är också en människa innerst inne och kan också bli glad över att få lite respons på det som skrivs här. *blink blink*

Näe, träffade faktiskt lelle Vicco idag efter jobbet och tog en fika, blev två olika ställen, med sällskap från diverse människor, men bäst var nog ändå när jag, vicco och Lina sitter och asgarvar bakom röda stugan! varför?? Näe jag kommer faktiskt inte ihåg längre, rena impulser som vi fick där!
Eller joo!! Haha vi pratade faktiskt om alla nya ord som man ska börja använda och fraser man ska säga om man är en människa som är inne. Ja ni förstår, det här är saker som Vicco har bearbetat fram och ni är det bl.a. min och Linas uppgift att föra dessa ord och fraser vidare *stolt*

Och vet ni vad!??!!? 
Vicco har klippt sig!

Ja hör och häääpna! hahahha Efter mycket om och men tog han sig tiden på sin lediga dag och åkte och klippte sig! Snyggt blev det också, och det har jag sagt till dig ponken lilla =) 
 
aja, nu ska jag sätta mig och fixa en skiva till vicco, again! 
 
See ya later! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja herregud, jag skrattade ju nästan så att jag grät där vid något läge!

2010-03-22 @ 06:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0