Mitt i natten

sitter jag här nu och funderar på hur man kan glömma av saker man har gjort bara sådär.. haha.. jag vaknade idag och kollade på min mobil snabbt, läste ett meddelande från en kollega, svarade lite snabbt på det och funderade inte mer på det utan somnade om typ... sen när jag vaknar igen har jag fått ytterligare sms om vad jag tydligen hade gjort igår/i natt. I och med att jag inte kom ihåg detta så nekar jag det självklart, jag menar, när jag gick därifrån må jag varit svintrött men jag mådde ju annars bra... eller??

Näe för när vio sen faktiskt vaknar till liv, och tar sig en funderare och en verklig eftersmak på gårdagen så inser hon att hennes kollega faktiskt kan ha rätt, och hon skäms något fruktansvärt istället... Tänker inte skriva upp här på bloggen vad jag faktiskt gjorde igår, men hade ni gjort samma sak och varit ungefär som mig i skallen, då hade ni skämts järnet, vilket jag faktiskt gör. För när sådant här händer då ifrågasätter jag mig själv, mitt handlande under kvällen som fick mig att göra som så här sisådär 120ggr om...
Jag vet att nästa gång så ska jag lyssna när mitt huvud faktiskt säger till mig att jag inte ska göra just det där som faktiskt kan leda till det där andra.

Ni kan ju bara gissa vad jag kommer få höra på jobbet nu, då det var arbetskollegor jag träffade i lördagskväll.
ibland suckar jag ytterst djupt åt mig själv...

Natti natti allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0