svullen...

Det är precis vad jag känner mig, suck.. Jag har haft en ganska "ruff" helg kan man väl säga efter att ha festat ganska hårt och jobbat på detta. Hade huvudvärk en heeeel dag, i och för sig var den välförtjänad också med tanke på hur hårt jag gick på när jag var ute, helt enkelt: självförvållat. haha..

Okänd vän i helgen på avenyn: "Näe, 5 sekundersregeln gäller!"
hahaha skrattar lika mycket nu när jag tänker på det! haha

Har idag varit ledig hela söndagen, skulle åkt hem till mamma men det blev lite sent. Hoppas inte hon blev allt för besviken på mig för detta. :) Jag var nämligen hos Carå i Landvetter och firade lite födelsedag med Sussi och Viktor, mucho trevligt :)

Idag 1 mars påbörjar vi den nya skiftgången på jobbet i och med att vi fr.o.m nu har dygnet runt öppet. Detta ska bli mycket intressant och se hur allt kommer fungera men det ska även bli väldigt roligt :)

Känns som jag alltid skriver på kvällen/natten men det är ju typ då jag är ledig så hoppas det finns lite förståelse för detta =P

Nighty nighty my friends :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vilket äckel, tror säkert att din okända vänn helst vill glömma det där!

2010-03-11 @ 20:01:19
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0