What a wonderful day...

Jajjemen det säger jag då verkligen, sol ute och man kan verkligen känna värmen när man sitter bakom röda stugan och njuter av kaffet och ciggen. =D Jag tror fan våren är på väg nu!?

Jobbar frukost nu at my work och jag måste då säga att det tar på krafterna att gå upp halv sex hahaha ^^,
Men jag ska inte klaga, jag kommer ju hem tidigt iallafall, även om jag är så trött nu så jag tror jag skulle kunna somna ståendes, men men så går det när man inte är van vid att gå upp sådana tider. tror rutinerna kommer sätta sig nu snart, har ju inte jobbat frukost tidigare så det tar sin lilla tid att få in rutiner och sådant  ^^,

man är ju bara människa för fan :)

Nu ska jag lägga mig i sängen, ställa klockan, och ställa in mig på att gå upp halv sex imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0