aja baja på mig!!! ^^,

NU har jag allt vart busig!! Åkte till torget för att kolla om jag hittade några slit o släng skor att ha nu när värmen börjar komma.
Kom hem med två par skor istället.. ^^, busiga lilla jag.. :P


Tänkte jag skulle ha dessa i helgen, när jag ska ut på äventyr =)
Jag kommer ju bli längre än alla men vad fan, skitsamma :P
Ändring: Linnea är längre än mig och hon ska ju med, så då är jag inte längst  ^^,



Perfekta att ha bara för att slita på =)

Nu ska jag nörda mig lite innan sängen börjar ropa på mig!

See yaa !


Kommentarer
Postat av: Nea

Najs! Hittar jag ett par snygga flats så kommer jag nog inte ha klackar i helgen åtminstonde.. Så då kanske du klår mig nästan iaf ;)

2010-05-25 @ 21:53:51
URL: http://www.nattstad.se/eyelashes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0