Det är lite fy skam på mig..

men jag har verkligen inte haft lust och ork till att sätta mig här och skriva, det har hänt så mycket den senaste veckan att jag nästan har haft lust att sätta ett skott i pannan på mig själv, bara  för att få slippa...
Jag ska självklart inte göra detta!!!

5 nätter med alex är avklarade, nu börjar kvällarna istället. ska bli intressant och se om vi kan få det som vi vill ha..
Misstolka inte, jag pratar om nått helt annat, nämligen en bedömning!

Jag hade en ledig dag idag också ju.. när vaknade jag? jo vid 18.30! Jajjemen, jag som t.o.m hade ställt klockan på 12 bara för att jag INTE skulle missa denna fina dag vi haft här i Göteborg idag. Men jooo, det är ju klart att jag gjorde det.

Så nu sitter jag här, mitt i natten, uttråkad och ah, jag vet inte.. Tycker det är lite obehagligt att vara ensam just nu, men jag hoppas fortfarande på att det ska försvinna snart.

Ska ju börja jobba 15.30 imorgon, så borde väl egentligen kanske sova nu, ska nog försöka göra det också.
Ska ju trots allt det som hänt denna veckan, träffa **** och umgås lite innan jobbet. Ska bli mys! 
Känner faktiskt att jag kan behöva lite sånt nu. 

Aja.. Sleep tight my friends!

See yaa 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0