en liten hemlighet.. ^^,

Ah, jag tror jag ska börja, jag måste, jag vill! 
jag har börjat fundera, ganska mycket, på möjligheterna..

Jag funderar ganska ofta för mycket, men när jag funderar mycket på det här, ser möjligheter och framtidssikter i det hela, då är det ett faktum, det finns nååågot där.

Vad jag funderar på är något som du kan fortsätta undra, för det kommer jag nog aldrig berätta.. ^^,
 
Men något jag frågar mig själv är varför jag försätter mig själv i en sådan situation, jag menar, jag borde ha fått nog av det, vid det här laget, efter alla dessa år med snedsteg inom just det kategorin av saker man gör i livet.
Det är sådant jag kan fundera på hur länge som helst, varvat med att jag ser saker framför mig, hur saker och ting skulle vara om jag väljer si eller så eller om det blir så eller så.... Detta knäcker min stackars lilla skalle vissa gånger ska ni veta! haha

Kvällen/natten på jobbet bestod av full rulle pga en fest i Gothia Arena, roligt var det stundvis, andra stunder ville jag sätta ett skott i pannan på mig själv men då räddades man av ett leende från en och annan kollega och en klapp på axeln =) det är då jag älskar att jobba med det jag gör och med dom som jag gör idag =)

En gäst under kvällen:
"jag måste bara fråga, varför är det så många n**rer här idag?"

Vad fan svarar man på det?
"För att dom vill äta kanske? "
hmm.. vilka jävla nötter det finns i denna värld!


Näe nu blir det sängen, lite sköna drömmar och nya tag imorgon.
(förhoppningsvis med en rygg som inte gör riktigt lika ont)


See ya!


Kommentarer
Postat av: Johanna L @ Frölunda McDrive

Hur gick det för er efter att jag gått? Lugnade det ner sig eller kom det nytt folk? Hoppas att det gick bra, hade jag kunnat hade jag stannat och hjälpt er!

2010-05-23 @ 19:49:16
Postat av: Läämbis

Det kom mer sen, kristian kom in, även johanna kom, lina och marie kom in tidigare, vet inte om du var kvar då? Det rullade på ganska bra kan man väl säga, det kunde alltid gått bättre, men det gick ju inte helt åt helvete. Vi gjorde vad vi kunde av situationen kan man väl säga =)

2010-05-24 @ 02:40:34
URL: http://laambis.blogg.se/
Postat av: Johanna L @ Frölunda McDrive

Joo, Marie och Kristian var där när jag gick. Bra att det inte gick helt åt skogen då :)

2010-05-24 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0