La familia. =)

Ja då var man hemma igen, efter en liten fika med Vicco, ett samtal med monki kom upp också.
Har städat och donat i lägenheten i fleeera timmar idag, känner mig duktig och känner att jag mår mycket bättre nu när det ser bättre ut här hemma igen!

Nu är mitt största problem min tristess! Jäääättestöörande! Jag är grymt uttråkad, har inte ett skit att göra, kan inte sova än, det är jag alldeles för pigg för!

Annars har jag två saker som jag tänker på:
//Först är jag ledsen för det jag gjorde, även om jag inte tänker skydda någon som gjort en sådan sak, jag skulle hållt tyst, för jag sa okej när du bad mig om det. Jag är ledsen för det.// 


//M: Jag vill att du ska veta att du kan prata med mig så fort du behöver det M!
Förstår att detta kan vara lite traumatiskt för dig och ifall du vill prata så är det bara att ringa! 24/7, alltid, jag kommer svara och bara lyssna! //

Det är ganska lustigt hur mina vänner alltid har betytt grymt mycket för mig, dom har alltid varit som en extra familj för mig i många lägen. Även om denna lilla "familj" har utbytt medlemmar så har den alltid funnits där.
Jag har alltid gjort allt för mina vänner, jag håller om och står bakom dom som står mig nära, i vått o torrt.
Min mamma har klagat på detta i många år, hon tyckte att mina vänner betydde mer än familjen.
Och jag kan erkänna att stundvis så gjorde dom det....
Mina vänner har alltid gjort mycket för mig, det är dom vänner som får mig att skratta och le, som får mig att må bra med mig själv och som får mig att göra dom där lite knäppa sakerna, som jag verkligen älskar.
Dom jag menar, vet om det också, dom vet vilka dom är, min lilla familj.

Nu ska jag nog sätta mig och spela lite Sims 3, slappna av lite, somna och sen vakna till en ny härlig morgon, en träff med Sandra och Liam =)

Morgondagen kommer nog bli bra =)

Natti folket!

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0