old, older, oldest....

Jag fick idag syn på några bilder från en kväll ute med carå,vicco & co.
Jag gillar bilderna, men ju mer jag kollar på dom, desto mer tycker jag att det syns att jag blivit äldre.. :/
Nu är jag inte jättegammal, noooo.. Jag är ju faktiskt ung och kry än så länge liksom. Så jag förstår inte varför jag ser detta i bilderna.. ?? Är det för att jag hade lite panik nu när jag fyllde år sist i feb?? kanske..

Annars kan jag ju meddela att det är endast 1dygn och 6timmar kvar tills jag ska boka biljetterna för mig och my dearest =) Japp japp, marathonkväll here we come!! =D

Har inte fått tag i Carå här nu ikväll, jag vill ju veta om vi ska våldgästa Kristian på hans student eller inte.. I så fall måste vi ju springa förbi systemet imon och köpa en flaska med skumpa till honom.. ^^,
Solade igår med Carå btw, låg i 12min tror jag de va, och vad ser jag idag när jag går upp?? Jo jag har ju typ lyckats bränna mig!! Fan vad jag hatar mitt jävla svenne/finne pigment asså! Stöööörande.. suuuck..

Här kommer bilderna jag pratar om iallafall =)







(syns det inte lite ålderstecken??)


See yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0