one more try..

Ska nog verkligen försöka nu att bli lite mer aktiv i mitt bloggande, har blivit lite slapp på den fronten känner jag!

Har haft en måttligt skum dag på jobbet idag, p.g.a flera anledningar, mestadels då securitas och polisen hamnade hos oss. *Noo, not because of me* hahah
Sen var det ett moment under middagen som jag faktiskt blev lite rädd, men ah, det gick ju över ganska snabbt.

Imon ska jag vara duktig och tvätta mina arbetskläder, behövs verkligen efter dylika såser och vätskor som hamnat på dom. ^^,
Känns så jäkla b att ha på sig kläder också med fläckar och så, ah du vet vad jag menar. ;)

Ska försöka få till ett nytt möte med alex också är tanken, verkar dock inte få någon som helst respons från honom? hmm... aja..

Näe nu ska jag dyka, ska ju faktiskt tvätta klockan 7. *duktiga jag* =D

See yaaa


Kommentarer
Postat av: Emma

Du skulle bara Våga ringa och väcka mig när du skall upp och tvätta om några få timmar! Haha..

2010-05-12 @ 03:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0