såååå

tröööött, men kan ändå inte somna....
Så himla dumt att man så lätt bara kan sätta på datorn när man inte somnar som man vill.. Man blir ju bara sittandes uppe lite längre. suck

Natten kunde väl varit bättre än vad den var. har varit lite halvkinkig hela kvällen/natten känns det som. Är ju inte speciellt kul när jag blir det, för andra alltså. Sen att några killar kom och betedde sig som svin är ju en helt annan femma..!

Det är ganska intressant också hur någon kan sjunka till botten i ens ögon på bara ett ögonblick, eller att jag hade en sjukt skum dröm där UB var inblandad(kommer dock inte ihåg den alls längre), eller hur man kan vara riktigt nära att bara be någon bokstavligt dra åt helvete, fast när man gör det så lyssnar ju personen i fråga inte ändå.. hmm..
intressanta grejjer det här serru.. eller så är jag bara så trött i huvudet att jag inte riktigt har koll på vad jag egentligen skriver just nu.. haha

Näe ska ta mig an en ny omgång nu.

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0